KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

inginer

English translation: B.Sc., Electrical Engineer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:inginer
English translation:B.Sc., Electrical Engineer
Entered by: Сергей Лузан

12:51 Jun 29, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / titulatura oficiala
Romanian term or phrase: inginer
ing. Ion Popescu

Traducerea corecta a titulaturii?

Am vazut pe unele carti de vizita Dipl. Eng. Ion Popescu dar o cautare pe google gaseste numai pagini cu germani si romani.

Cum se zice in America? Poate
Ion Popescu, B.S., Electrical Engineering?
Alexandru Pojoga
Romania
academically trained engineer
Explanation:
3. Collins German Dictionary, ISBN 0-00-470406-1
Ion Popescu, B.Sc., Electrical Engineering is better in your case.
Re.: 5. The Random House Dictionary, ISBN 0-394-51200-6.
Good luck, Alexandru Pojoga!
B.Sc.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-29 13:02:13 (GMT)
--------------------------------------------------

B(achelor) (of) Sc(ience).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-29 20:36:55 (GMT)
--------------------------------------------------

SORRY, TYPO - *Ion Popescu, B.Sc., Electrical Engineer*_ OF COURSE

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 12:05:53 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc Alexandru Pojoga!
Selected response from:

Сергей Лузан
Russian Federation
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1electrical engineerelagroza
5academically trained engineer
Сергей Лузан


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
academically trained engineer


Explanation:
3. Collins German Dictionary, ISBN 0-00-470406-1
Ion Popescu, B.Sc., Electrical Engineering is better in your case.
Re.: 5. The Random House Dictionary, ISBN 0-394-51200-6.
Good luck, Alexandru Pojoga!
B.Sc.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-29 13:02:13 (GMT)
--------------------------------------------------

B(achelor) (of) Sc(ience).

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-29 20:36:55 (GMT)
--------------------------------------------------

SORRY, TYPO - *Ion Popescu, B.Sc., Electrical Engineer*_ OF COURSE

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 12:05:53 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc Alexandru Pojoga!

Сергей Лузан
Russian Federation
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
electrical engineer


Explanation:
nu poti folosi in nici un caz electrical engineering, ci engineer, care este substantiv

elagroza

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exact, iar titulatura ar fi : B Sc Electrical Engineer, sa mai spui si academically trained e redundant ca deja e B.Sc., vezi si hituri pe google cu B Sc Engineer ca sunt multe :)
1 day21 hrs