KudoZ home » Romanian to English » Transport / Transportation / Shipping

manloc

English translation: manlock


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:manloc
English translation:manlock
Entered by: Mădălina Lăcrămioara Ionescu

10:43 Feb 23, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Romanian term or phrase: manloc
elemente de asamblare a manlocului
Mădălina Lăcrămioara Ionescu
Romania
sas (la chesonul cu aer comprimat)
Explanation:
Cred că e vorba de manlock, vezi definiţia la www.maden.hacettepe.edu.tr/dmmrt/dmmrt709.html.
Selected response from:

Dan Butuza
Romania
Grading comment
Multumesc. A fost primul raspuns pe care l-am folosit in traducerea care trebuia predata. Linkul merge.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1manway sau manholeClaudia_28
4sas (la chesonul cu aer comprimat)
Dan Butuza


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sas (la chesonul cu aer comprimat)


Explanation:
Cred că e vorba de manlock, vezi definiţia la www.maden.hacettepe.edu.tr/dmmrt/dmmrt709.html.

Dan Butuza
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc. A fost primul raspuns pe care l-am folosit in traducerea care trebuia predata. Linkul merge.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristina Chaplin: linkul dat nu functioneaza
2 mins
  -> Atunci, mai simplu, daţi o căutare pe Google pentru ”manlock”

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
manway sau manhole


Explanation:
Dictionarul Tehnic Englez

Claudia_28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr