KudoZ home » Romanian to French » Law: Contract(s)

DDP fabrici

French translation: Delivery Duty Paid


18:55 Jul 2, 2004
Romanian to French translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / sigle
Romanian term or phrase: DDP fabrici
„Preţul este cel menţionat în ANEXA 1 în condiţii ***DDP fabrici*** şi este stabilit prin negocierea dintre părţi.”

Questions:
1. ai-je bien lu ? (dans l’original, la premičre lettre du sigle DDP est fort peu lisible, de męme que la fin du mot que j’ai interprété comme étant „fabrici” – ŕ tort?)
2. que signifie ce sigle ?
raoul weiss
Romania
French translation:Delivery Duty Paid
Explanation:
DDP est Delivery Duty Paid - il me semble que c'est un prix qui contient les taxes et la TVA, donc toutes les taxes. Et c'est probablement le prix de la fabrique - c'est a cause de cela 'DDP fabrici'.
Donc tu as lu bien 'fabrici' aussi.
Selected response from:

Katalin Rozália Szász
Grading comment
Mais grand merci aussià Narcisa pour ces précieux renseignements!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4v.s.
Narcisa
4Delivery Duty Paid
Katalin Rozália Szász


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Delivery Duty Paid


Explanation:
DDP est Delivery Duty Paid - il me semble que c'est un prix qui contient les taxes et la TVA, donc toutes les taxes. Et c'est probablement le prix de la fabrique - c'est a cause de cela 'DDP fabrici'.
Donc tu as lu bien 'fabrici' aussi.


    Reference: http://www.masini.ro/?newmodels&marca=13&pretminim=1&pretmax...
    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:e4TyjjroyR4J:www.audi.ro/...
Katalin Rozália Szász
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mais grand merci aussià Narcisa pour ces précieux renseignements!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
v.s.


Explanation:
Termenul apartine unui set de reguli - INCOTERMS 2000 - referitoare la comertul international. Va anexez un link unde gasiti toate acronimele legate de acesta traduse in limba romana, al Camerei de Comert.
Mie mi se pare ca in general DDP - pretul care include toate taxele pana la poarta destiantarului marfii - nu are o legatura foarte mare cu cuvantul "fabrici", acesta din urma folosindu-se in special pentru categoriile EXW, CIP, CPT, unde trebuie neaparat specificat locul pana unde sunt platite taxele si transportul. DDP de obicei se foloseºte in legatura cu adresa clientului marfurilor, deoarece vanzatorul trebuie sa i le duca exact pana la locul specificat de vanzator in contract.
Si in plus, de obicei se foloseste cuvantul "fabricã", la singular, nu prea se foloseste "fabrici".



    Reference: http://www.ccir.ro/publicatii/incoterms.htm
    Reference: http://www.eur-export.com/francais/apptheo/logistique/transp...
Narcisa
Native speaker of: Native in RomanianRomanian