KudoZ home » Romanian to French » Other

ce faci draga?

French translation: Comment ça va ma chérie/mon cher ?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:ce faci draga?
French translation:Comment ça va ma chérie/mon cher ?
Entered by: Red Cat Studios

19:55 Mar 29, 2002
Romanian to French translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: ce faci draga?
cfg
Voicu Nicusor
Comment ça va ma chérie/mon cher ?
Explanation:
Este forma cea mai recomandata.
Apoi mai este forma "comuna" : "Ca va chérie/chéri" care ar fi echivalentul clasicului "Ce faci draga?" utilizat in romaneste uneori in loc de "buna ziua".
Binenteles ca este important de a pune aceasta expresie in context.
Selected response from:

Red Cat Studios
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Comment ça va ma chérie/mon cher ?
Red Cat Studios
4Comment vas-tu, mon amour?Serge L


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Comment vas-tu, mon amour?


Explanation:
Bonne chance,

Serge L.

Serge L

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Comment ça va ma chérie/mon cher ?


Explanation:
Este forma cea mai recomandata.
Apoi mai este forma "comuna" : "Ca va chérie/chéri" care ar fi echivalentul clasicului "Ce faci draga?" utilizat in romaneste uneori in loc de "buna ziua".
Binenteles ca este important de a pune aceasta expresie in context.

Red Cat Studios
United Kingdom
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 36
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
2 days7 hrs

agree  Codrut Tudor
2 days8 hrs