KudoZ home » Romanian to German » Accounting

în partidă dublă

German translation: doppelte Buchführung


07:12 Feb 22, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Romanian term or phrase: în partidă dublă
contabilitatea se conduce în partidă dublă

Vielen Dank im voraus!
Mihaela Dumitrescu
German translation:doppelte Buchführung
Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Buchführung
Selected response from:

Ioan Biriescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4doppelte BuchführungRadu Stefan
4 +4doppelte BuchführungIoan Biriescu
3double entry bookkeeping system
valhalla55


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
double entry bookkeeping system


Explanation:
cred

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mersi pt. ajutor!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
doppelte Buchführung


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Buchführung

Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mersi, Ioan. Am gasit si eu varianta aceasta insa nu stiam daca nu cumva se foloseste o alta sintagma..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
49 mins

agree  Mariana Avramescu
58 mins

agree  Claudia Birea
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day4 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
doppelte Buchführung


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-22 08:27:07 GMT)
--------------------------------------------------

Es wird die doppelte Buchführung betrieben/verwendet.

Radu Stefan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mersi, Stefan. Am gasit si eu varianta aceasta insa nu stiam daca nu cumva se foloseste o alta exprimare.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
51 mins

agree  Mariana Avramescu
1 hr

agree  Claudia Birea
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day4 hrs