KudoZ home » Romanian to German » Construction / Civil Engineering

borderou de piese scrise si desenate

German translation: Textteil- und Planverzeichnis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:borderou de piese scrise si desenate
German translation:Textteil- und Planverzeichnis
Entered by: Erzsebet Schock

12:38 Feb 13, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: borderou de piese scrise si desenate
este doar o lista cu piese scrise si piese desenate, dar nu stiu cum sa traduc termenul de "borderou de piese scrise si desenate*.
Va multumesc anticipat.
Claudia Birea
Textteil- und Planverzeichnis
Explanation:
Documentaţia conţine o parte cu planuri şi o parte cu texte.



--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2008-02-13 20:41:16 GMT)
--------------------------------------------------

În loc de "Planverzeichnis" se poate scrie şi "Zeichnungsverzeichnis", dar se foloseşte mai rar.
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Vielen Dank. Hinterher kommt es immer so einfach vor, aber wenn man es nicht weiß, kann man es nirgendwo finden.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Textteil- und PlanverzeichnisErzsebet Schock
2Begleitschein für geschriebene und gezeichnete Teile
valhalla55


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Begleitschein für geschriebene und gezeichnete Teile


Explanation:
poate...

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Textteil- und Planverzeichnis


Explanation:
Documentaţia conţine o parte cu planuri şi o parte cu texte.



--------------------------------------------------
Note added at 8 ore (2008-02-13 20:41:16 GMT)
--------------------------------------------------

În loc de "Planverzeichnis" se poate scrie şi "Zeichnungsverzeichnis", dar se foloseşte mai rar.

Erzsebet Schock
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 82
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Vielen Dank. Hinterher kommt es immer so einfach vor, aber wenn man es nicht weiß, kann man es nirgendwo finden.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sigrun Gemuend
13 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mariana Avramescu
1 hr
  -> Mulţumesc!