KudoZ home » Romanian to German » Construction / Civil Engineering

Protecţie diferenţială

German translation: Fehlerstromschutz(-schalter)


21:55 Aug 26, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Instalaţii electrice
Romanian term or phrase: Protecţie diferenţială
"Alimentarea cu energie electrică a obiectivului se va realiza din firida de branşament cu B.M.P.M. echipat cu disjunctor 32 A – protecţie la supretensiuni (atmosferice, de reţea); - protecţie la supracurenţi (termici,scurtcircuit) şi protecţie diferenţială ID = 300 mA, apoi cu un cablu protejat în tub COPEX, montat în perete până la tabloul electric al clădirii."
_________
Am deja o variantă de care insă nu sunt chiar sigur: "FI-Schutzschalter" (Fehlerstromschutzschalter).
Mulţumesc pentru propuneri!
traductorum
Austria
German translation:Fehlerstromschutz(-schalter)
Explanation:
protectie diferentiala = dispozitiv de protectie la curenti reziduali diferentiali = FI-Schutzschalter
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Mulţumesc, Jonathan!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fehlerstromschutz(-schalter)
Jonathan Oprean
4Schutztrennung
valdo75


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schutztrennung


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Schutztrennung

valdo75
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc!


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Fehlerstromschutz(-schalter)


Explanation:
protectie diferentiala = dispozitiv de protectie la curenti reziduali diferentiali = FI-Schutzschalter


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Fehlerstromschutzschalter
    Reference: http://www.casa.schneider-electric.ro/despre-protectia-difer...
Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Mulţumesc, Jonathan!