ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to German » Finance (general)

cod de identificare fiscala

German translation: Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:cod de identificare fiscala
German translation:Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID
Entered by: Cris Hirzoiu

13:13 Feb 21, 2006
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: cod de identificare fiscala
Societatea xy, inregistrata in Registrul Comertului... avand codul de identificare fiscala...
Este cumva Steuernummer?
Cris Hirzoiu
Austria
Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID
Explanation:
Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2006-02-21 13:28:52 GMT)
--------------------------------------------------

se mai numeºte pe la noi ºi CUI în cazul firmelor, iar în cazul PFA se înscrie CNP-ul persoanei fizice în cauzã

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2006-02-21 13:54:40 GMT)
--------------------------------------------------

dacã vei folosi expres "Steuer-ID", cu toþii vor înþelege

iar cu privire la Umsatzsteuer-ID, dacã firma a dovedit atributul fiscal "R", deci este plãtitor TVA, rãspunsul D-lui Christian Popescu este corect, însã trebuie þinut cont de faptul cã nu toate societãþile au atribut fiscal "R", ºi nu sunt plãtitori de TVA

În UE existã un cod fiscal comunitar, numit ºi EU Steuer ID-Nr.
http://www.europa.eu.int/comm/taxation_ customs/vies/hu/vieshome.htm
site-ul de mai sus oferã posibilitatea verificãrii existenþei unui astfel cod fiscal
Selected response from:

xxxCSsys
Hungary
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Umsatzsteuer-Identifikationsummer
Susanna & Christian Popescu
4Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-IDxxxCSsys
3 +1Steuernummer
Elvira Stoianov


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Steuernummer


Explanation:
la asta ma gandeam si eu inainte sa vad intrebarea, eventual vezi si in glosar

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxJo2009: merci!
1069 days

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Umsatzsteuer-Identifikationsummer


Explanation:
Ust.-IdNr.



--------------------------------------------------
Note added at 2006-02-21 13:29:13 (GMT)
--------------------------------------------------

sau: Steuer-Nr., iar printr-o nota de subsol sa explici atributul \"R\"


    Reference: http://www.muenchen.ihk.de/internet/mike/ihk_geschaeftsfelde...
Susanna & Christian Popescu
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
28 mins
  -> multumesc

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID


Explanation:
Steuer-Identifikationsnummer (Steuer-ID

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2006-02-21 13:28:52 GMT)
--------------------------------------------------

se mai numeºte pe la noi ºi CUI în cazul firmelor, iar în cazul PFA se înscrie CNP-ul persoanei fizice în cauzã

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2006-02-21 13:54:40 GMT)
--------------------------------------------------

dacã vei folosi expres "Steuer-ID", cu toþii vor înþelege

iar cu privire la Umsatzsteuer-ID, dacã firma a dovedit atributul fiscal "R", deci este plãtitor TVA, rãspunsul D-lui Christian Popescu este corect, însã trebuie þinut cont de faptul cã nu toate societãþile au atribut fiscal "R", ºi nu sunt plãtitori de TVA

În UE existã un cod fiscal comunitar, numit ºi EU Steuer ID-Nr.
http://www.europa.eu.int/comm/taxation_ customs/vies/hu/vieshome.htm
site-ul de mai sus oferã posibilitatea verificãrii existenþei unui astfel cod fiscal

xxxCSsys
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc