KudoZ home » Romanian to German » Finance (general)

EC, SC, SA, SRL.

German translation: SC nu prea e KG


09:06 Sep 10, 2006
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: EC, SC, SA, SRL.
EC=EG
SA=AG
SRL=GmbH
SC=KG
Va rog, sa-mi spuneti daca am tardus corect abrevierile societatilor in cauza.
Istvan Cindea
German translation:SC nu prea e KG
Explanation:
depinde la ce te referi Societate comerciala, sau Societate in comandita (KG)

P.S. Firmenbezeichnungen werden nie übersetzt, auch nicht die Rechtsform! Z.B. hatte ich irgendwo mal "SC Banca Germana SA" gesehen. Die Deutsche Bank AG war nicht ganz begeistert.
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1SC nu prea e KG
Jonathan Oprean
5??, HG, AG, GmbH
Bogdan Burghelea


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
SC nu prea e KG


Explanation:
depinde la ce te referi Societate comerciala, sau Societate in comandita (KG)

P.S. Firmenbezeichnungen werden nie übersetzt, auch nicht die Rechtsform! Z.B. hatte ich irgendwo mal "SC Banca Germana SA" gesehen. Die Deutsche Bank AG war nicht ganz begeistert.

Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
18 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
??, HG, AG, GmbH


Explanation:
EC nu îmi dau seama ce poate fi (poate fi şi Comunitatea Europeana, în forma engleză "European Community",dar şi abrevierea de la "economist".
SC înseamnă întotdeauna "societate comercială", deoarece societatea în comandită, avînd două forme: societatea în comandită simplă şi societatea în comandită pe acţiuni, se abreviază "SCS" şi "SCA".
SA = Societate pe acţiuni
SRL = Societate cu răspundere limitată

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12