KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

cod unic de înregistrare

German translation: Steuernummer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:cod unic de înregistrare
German translation:Steuernummer
Entered by: catalina savu

07:29 Sep 9, 2006
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: cod unic de înregistrare
Este vorba de o încheiere de la tribunal.
Istvan Cindea
Steuernummer
Explanation:

Codul unic este in fapt codul fiscal de aceea se suprapune cu termenul Steuernummer

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-09-09 07:36:27 GMT)
--------------------------------------------------


Nr. de inregistrare in Registrul Comertului este cel cu J12...... si acela este Handelsregistereintragung
Selected response from:

catalina savu
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Steuernummer
catalina savu
5Steuerkennzahl
Bogdan Burghelea


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Steuernummer


Explanation:

Codul unic este in fapt codul fiscal de aceea se suprapune cu termenul Steuernummer

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-09-09 07:36:27 GMT)
--------------------------------------------------


Nr. de inregistrare in Registrul Comertului este cel cu J12...... si acela este Handelsregistereintragung

catalina savu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
7 mins

agree  Ovidiu Martin Jurj
2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Steuerkennzahl


Explanation:
ca variantă

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 129