KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

Comisia de fond funciar

German translation: Liegenschaftsamt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Comisia de fond funciar
German translation:Liegenschaftsamt
Entered by: Claudia Birea

15:14 Mar 11, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Fond funciar
Romanian term or phrase: Comisia de fond funciar
S-a formulat ulterior o acţiune în contradictoriu cu Municipiul Oradea prin Primar, Consiliul Local Oradea şi cele două Comisii de fond funciar, obiect al dosarului nr. xxx/xxx, pentru obligarea pârâţilor la eliberarea titlurilor de proprietate.
Claudia Birea
Liegenschaftsamt
Explanation:
sau "Liegenschaftsausschuss"
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Liegenschaftsamt
Jonathan Oprean
4BodenkommissionErzsebet Schock


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bodenkommission


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=de&rls=com.microsoft:de:IE-S...

Erzsebet Schock
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108
Notes to answerer
Asker: Vielen Dank!

Asker: Vielen Dank!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bogdan Burghelea: Va fi fiind corect, dar sună aiurea. Echt am Boden!
2 hrs
  -> Da, nu-i o traducere prea reuşită. Mai greşeşte şi omul... :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Liegenschaftsamt


Explanation:
sau "Liegenschaftsausschuss"


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Liegenschaftsamt
    Reference: http://www.prefecturavaslui.ro/bff.htm
Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr

agree  Bogdan Burghelea
1 hr

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
1 hr

agree  Erzsebet Schock
3 hrs

agree  Mariana Avramescu
18 hrs

agree  Adela Schuller: Danke Jonathan!
1648 days