ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

cerere de interventie fortata

German translation: Eingriffsantrag

13:08 Jan 22, 2009
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: cerere de interventie fortata
Paratul solicita introducerea in cauza a municipiului Bucuresti prin primar general in calitate de parat in cererea de constatare a valabilitatii contractului. Instanta ia act de precizarea cererii numita cerere de interventie fortata formulata de parat.
Catalina Cirstea
German translation:Eingriffsantrag
Explanation:
Se foloseşte de câteva ori în net, dar nu sunt sigur dacă nu există un alt termen consacrat.
Selected response from:

Hans-Juergen Fauland
Grading comment
Multumesc!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Antrag auf Beteiligung Dritter am Rechtstreit
Erzsebet Schock
3Eingriffsantrag
Hans-Juergen Fauland


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Eingriffsantrag


Explanation:
Se foloseşte de câteva ori în net, dar nu sunt sigur dacă nu există un alt termen consacrat.

Example sentence(s):
  • Schönbohm verwies außerdem darauf, dass bei der Handyortung in Brandenburg bisher ausnahmslos alle der per Gesetz vorgeschriebenen polizeilichen Eingriffsanträge von den jeweils zuständigen Gerichten bestätigt worden sind.

    Reference: http://www.brandenburg.de/sixcms/detail.php?gsid=bb2.c.52058...
Hans-Juergen Fauland
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Multumesc!!!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Antrag auf Beteiligung Dritter am Rechtstreit


Explanation:
http://www.juraforum.de/gesetze/zpo/zpo.html
(Vezi "Titel 3".)
http://www.popeanga.go.ro/drept/referate/part_terti.html

Erzsebet Schock
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108