KudoZ home » Romanian to German » Law (general)

drepturi morale

German translation: Urheberpersönlichkeitsrechte/immaterielle Rechte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:drepturi morale
German translation:Urheberpersönlichkeitsrechte/immaterielle Rechte
Entered by: Cristina Anghel

17:06 Feb 16, 2005
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: drepturi morale
“Proprietate intelectuală” include, fără a se limita la aceasta, brevete, mărci comerciale şi de servicii (înregistrare sau neînregistrate), proiecte înregistrate sau neînregistrate, modele funcţionale, drepturi de autor (inclusiv drepturi de autor asupra proiectelor), aplicaţii ale celor de mai sus şi dreptul de a fi aplicate oriunde în lume, descoperiri, creaţii, invenţii ori îmbunătăţiri şi adăugiri aduse invenţiilor, informaţii confidenţiale, know-how şi orice activitate de cercetare în legătură cu cele de mai sus, denumiri comerciale înregistrabile sau nu, drepturi morale şi orice alte drepturi similare, în orice ţară;
Cristina Anghel
Romania
Urheberpersönlichkeitsrechte
Explanation:
Die Rechte des Autors

Der Urheber einer geistigen Leistung, die als (u.a.) Werk der Literatur gelten kann, hat im Sinne der Berner Übereinkunft folgende Rechte ipso iure (d.h. ohne irgendeinen formalen rechtlichen Akt) inne. Diese Rechte sind Urheberpersönlichkeitsrechte (moral rights, droit moral). Sie sind nicht übertragbar.

http://www.euroscipubl.de/Recht/Berner Konvention/Autorenrec...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-02-16 17:21:13 GMT)
--------------------------------------------------

poate gãseºti utilã ºi discuþia http://forum.leo.org/archiv/2004_03/19/20040319110901g_en.ht...
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Va multumesc tuturor. Cred ca toate raspunsurile sunt bune.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Urheberpersönlichkeitsrechte
Maria Diaconu
5Urheberrechte und sonstige immaterielle Rechte (sau: ~ und immaterielles Rechtsgut)
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1immaterielle RechteHeinz Lahni


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Urheberpersönlichkeitsrechte


Explanation:
Die Rechte des Autors

Der Urheber einer geistigen Leistung, die als (u.a.) Werk der Literatur gelten kann, hat im Sinne der Berner Übereinkunft folgende Rechte ipso iure (d.h. ohne irgendeinen formalen rechtlichen Akt) inne. Diese Rechte sind Urheberpersönlichkeitsrechte (moral rights, droit moral). Sie sind nicht übertragbar.

http://www.euroscipubl.de/Recht/Berner Konvention/Autorenrec...

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-02-16 17:21:13 GMT)
--------------------------------------------------

poate gãseºti utilã ºi discuþia http://forum.leo.org/archiv/2004_03/19/20040319110901g_en.ht...

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Va multumesc tuturor. Cred ca toate raspunsurile sunt bune.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: si aceasta versiune merge foarte bine: http://www.tv-produzenten.de/stellungnahme/aktuell14.html
17 hrs
  -> Mulţumesc

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
immaterielle Rechte


Explanation:
...

Heinz Lahni
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
17 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Urheberrechte und sonstige immaterielle Rechte (sau: ~ und immaterielles Rechtsgut)


Explanation:
pentru "drepturi morale si alte drepturi similare" (vezi § 8 din link)


    Reference: http://www.rechtswelt.de/menue/unsere_agbs.html
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 347