KudoZ home » Romanian to Hungarian » Tech/Engineering

Mod de utilizare pentru chit de rosturi

Hungarian translation: tömítő gitt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:chit de rosturi
Hungarian translation:tömítő gitt
Entered by: Florin Slavescu

09:15 Jul 4, 2002
Romanian to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: Mod de utilizare pentru chit de rosturi
For a label
Florin Slavescu
Romania
A hézagtöltő kitt felhasználási módja
Explanation:
Dicţionar tehnic român-maghiar
chit=ragacs, tapasz, kitt, gitt
chit de egalizare/de grunduit= kitöltő/alapozó kitt
rost= hézag, rés
Expresii folosite în mecanică şi construcţii.
Selected response from:

Katalin Rozália Szász
Grading comment
Thank you for answering my question!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fugázó gitt alkalmazása
Péter Tófalvi
4 +1A hézagtöltő kitt felhasználási módja
Katalin Rozália Szász


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
A hézagtöltő kitt felhasználási módja


Explanation:
Dicţionar tehnic român-maghiar
chit=ragacs, tapasz, kitt, gitt
chit de egalizare/de grunduit= kitöltő/alapozó kitt
rost= hézag, rés
Expresii folosite în mecanică şi construcţii.

Katalin Rozália Szász
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 86
Grading comment
Thank you for answering my question!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
18 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Fugázó gitt alkalmazása


Explanation:
Tömítő gitt alkalmazása

(ha ez jobban tetszik, de szóba jöhetne még a "hézagoló" is)

Itt most elgondolkodtam azon, hogy az első két szót egybe írjam-e, mert pld. "tömítőgyűrű"...


    Reference: http://tofalvi.com
Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 70