KudoZ home » Romanian to Italian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

mecanizator

Italian translation: conduttore macchine agricole


11:56 Jul 2, 2008
Romanian to Italian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Romanian term or phrase: mecanizator
"zootehnist -mecanizator" (Diploma de bac, profilul:zootehnist -mecanizator
Ana Popescu
Italian translation:conduttore macchine agricole
Explanation:
După părerea mea, această calificare se referă la def. 3 din Dex:
nu cred că este un mecanic (reparator)
MECANIZATÓR ~i m. Persoană care lucrează la o maşină agricolă.

Vezi aici:
„DIFERENTIEREA LUCRARILOR EXECUTATE IN CIMP DE MECANICII AGRICOLI SI ZOOTEHNISTII MECANIZATORI PE CATEGORII DE COMPLEXITATE Categoria 1 ----------- Transportul produselor agricole, ingrasamintelor si amendamentelor, materialelor de constructii, produselor petroliere, apei pentru preparat solutii de stropit vii si pomi, legume etc., pieselor si materialelor, utilajelor pe productie, precum si orice alte transporturi ce se efectueaza cu tractoarele.”
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=7567

şi aici:
http://www.italialavoro.it/wps/wcm/resources/file/eb537848cb...
Conduttore macchine agricole
Operaio zootecnico
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3tecnico per macchine agricole - settore zootecnico
Nona Stanciu Dell'Acqua
4il tecnico di allevamento
ClaudiaDragomir
4meccanico delle maccchine agricolexxxsavaria
4conduttore macchine agricole
Monica Tuduce


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conduttore macchine agricole


Explanation:
După părerea mea, această calificare se referă la def. 3 din Dex:
nu cred că este un mecanic (reparator)
MECANIZATÓR ~i m. Persoană care lucrează la o maşină agricolă.

Vezi aici:
„DIFERENTIEREA LUCRARILOR EXECUTATE IN CIMP DE MECANICII AGRICOLI SI ZOOTEHNISTII MECANIZATORI PE CATEGORII DE COMPLEXITATE Categoria 1 ----------- Transportul produselor agricole, ingrasamintelor si amendamentelor, materialelor de constructii, produselor petroliere, apei pentru preparat solutii de stropit vii si pomi, legume etc., pieselor si materialelor, utilajelor pe productie, precum si orice alte transporturi ce se efectueaza cu tractoarele.”
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=7567

şi aici:
http://www.italialavoro.it/wps/wcm/resources/file/eb537848cb...
Conduttore macchine agricole
Operaio zootecnico


Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meccanico delle maccchine agricole


Explanation:
Una mia opzione.

--------------------------------------------------
Note added at 22 perc (2008-07-02 12:19:13 GMT)
--------------------------------------------------

scusatemi,correttamente: meccanico delle macchine agricole. (macchine con 2 c,non 3.)

xxxsavaria
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
il tecnico di allevamento


Explanation:
"Questa figura professionale deve possedere sia una conoscenza generale delle specie allevate, dei metodi e delle problematiche connesse all'alimentazione dei capi di bestiame, sia una buona padronanza delle tecniche e delle metodologie per la gestione degli allevamenti."
http://old.isfol.it/orientaonline/consulta/visualizzafigura....

--------------------------------------------------
Note added at 9 ore (2008-07-02 21:46:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ana, intrebarea ta trebuia sa se refere la "zootehnist-mecanizator", nu numai la mecanizator, pt. ca se schimba intelesul. Eu nu cred ca aceasta figura profesionala se ocupa cu conducerea mijloacelor agricole, ci cu ceva mai mult, cu o combinatie intre cresterea animalelor si tehnologia folosita in acest scop.

ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tecnico per macchine agricole - settore zootecnico


Explanation:
tecnico per macchine agricole - settore zootecnico

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2008-07-02 22:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

Io penso che non si tratti di 'conduttore' che in italiano ha un significato leggermente diverso nella fattispecie (conduttore, tra le altre cose vuol dire "chi guida veicoli, conducente | nelle ferrovie, addetto al controllo dei biglietti e al servizio dei viaggiatori "). Inoltre per quello che ne so io, per questo solitamente si frequenta una scuola professionale. Dato che si tratta di un diploma di maturità, credo che 'tecnico' sia il termine più adatto e qualificante.

Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
52 mins
  -> Mersi Lidia !

agree  loredana zancu
8 hrs
  -> Mersi Loredana !

agree  Carmen Iulia Ciumarnean
21 hrs
  -> Mersi Carmen !