KudoZ home » Romanian to Italian » Furniture / Household Appliances

focarelor centrala semineu

Italian translation: focolari delle stufe-camino


17:05 Feb 13, 2009
Romanian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
Romanian term or phrase: focarelor centrala semineu
Forse manca qualcosa nel testo (virgole o altro)?

Garantia nu acopera:
(...)
• Daunele ** focarelor centrala semineu ** si altor sobe ca
urmare a utilizarii unor piese care nu sunt produse de
societatea constructoare XXX.
Mario Altare
Italian translation:focolari delle stufe-camino
Explanation:
i danni (provocati) ai focolari delle stufe-camino ...
Selected response from:

Anca Pioara
Romania
Grading comment
Grazie mille! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4focolari delle stufe-camino
Anca Pioara
4focolare del camino elettrico/a gas
Carmen Copilau


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
focolare del camino elettrico/a gas


Explanation:
Nu lispeşte nici o virgulă pentru că se referă la focularele unei centrale - şemineu.

Arată cam aşa http://images.google.ro/images?hl=ro&q=centrala semineu&lr=l...

Camino elettrico con focolare da incasso Fmi
EVANSTON
http://www.archiexpo.it/prod/fmi/camino-elettrico-con-focola...

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
focolari delle stufe-camino


Explanation:
i danni (provocati) ai focolari delle stufe-camino ...


Anca Pioara
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie mille! :)