KudoZ home » Romanian to Italian » Law: Contract(s)

indicatoarele de norme de deviz

Italian translation: prezziario


16:23 Feb 16, 2005
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: indicatoarele de norme de deviz
***indicatoarele de norme de deviz***, seria 1981
Mersi!
Paola Dentifrigi
Italy
Italian translation:prezziario
Explanation:
Cred ca este vorba de acest tip de document...Vezi site-ul.
Selected response from:

Cristina Petrea
Grading comment
mersi, turziu...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prezziario
Cristina Petrea
3preventivi
Lidia Matei


Discussion entries: 2





  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
preventivi


Explanation:
"preventivi" sau cum ai spus si tu "indicatori delle norme dei preventivi".
In general, atunci cand este vorba de evaluarea cheltuielilor necesare pentru un proiecte: materiale, manopera, utilaje, etc, am intalnit pur si simplu denumirea de preventivi.
Mi se pare destul de furculision sau oricum prea lung denumirea de "indicatori delle norme dei preventivi".
Dar fiind vorba si de descrierea lucrarilor, a conditiilor de masurare a lucrarilor, si nu doar de evaluarea lor, cred ca ar merge si: "norme e preventivi".
Oricum nu as vrea sa ma indepartez de context.
N-ai putea sa ne dai inca un pic de context?

Spor la treaba!

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prezziario


Explanation:
Cred ca este vorba de acest tip de document...Vezi site-ul.


    Reference: http://www.aedilweb.it/prezziari.htm
Cristina Petrea
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mersi, turziu...