KudoZ home » Romanian to Italian » Law: Patents, Trademarks, Copyright

administratorul duce la indeplinire obiectul de activitate al societatii.

Italian translation: l'amministratore consegue l'oggetto sociale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:administratorul duce la îndeplinire obiectul de activitate al societăţii.
Italian translation:l'amministratore consegue l'oggetto sociale
Entered by: Lucica Abil

18:41 Jul 17, 2005
Romanian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Romanian term or phrase: administratorul duce la indeplinire obiectul de activitate al societatii.
Si tratta di un atto costitutivo di una societŕ rumena.
marialuisa1
l’amministratore porta a termine l’oggetto della società.
Explanation:
hai capito, vero?
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Grazie per la risposta.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1l'amministratore espleta/svolge le attività/funzioni previste nell'oggetto socialemihaela maricescu
4 +1L’amministratore è responsabile della realizzazione dell’oggetto sociale.
Lucica Abil
4l’amministratore porta a termine l’oggetto della società.
Lucica Abil


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
l’amministratore porta a termine l’oggetto della società.


Explanation:
hai capito, vero?

Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Grazie per la risposta.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
l'amministratore espleta/svolge le attività/funzioni previste nell'oggetto sociale


Explanation:
ca sens, sunt de acord cu colega mea, numai ca nu se poate duce la termen un obiect ("porta a termine un oggetto") ci o activitate.
poti gasi inca multe variante in afara celor specificate mai sus, dar cauta sa folosesti verbele + substantivele adecvate.
plus obiectul principal de activitate al unei societati = oggetto sociale.


    Reference: http://www.agronomi.it/conaf/ordinamento_pro/dm27_03_01.pdf
mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
1 day3 hrs

1 day22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
L’amministratore è responsabile della realizzazione dell’oggetto sociale.


Explanation:
In effetti si tratta della responsabilità dell’amministratore.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2005-07-24 17:25:38 GMT)
--------------------------------------------------

Am mai cautat si... am gasit: indeplinire a obiectului de activitate = conseguimento dell\'oggetto sociale (manuale di diritto commerciale...,elemond scuola & azienda) . Quindi: L\'amministratore consegue l\'oggetto sociale.

Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin: L'amministratore consegue l'oggetto sociale :) (Am întâlnit ffff des această formulare în documentele traduse)
2123 days