KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

complet

Italian translation: colleggio giudicante


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:complet
Italian translation:colleggio giudicante
Entered by: translator2012

19:05 Sep 8, 2006
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: complet
a fost emis de catre presedintele completului de judecata...
translator2012
colleggio giudicante
Explanation:
...am cerut informaţii specialistului în familie :)
...dicţionarul spune "giuria", dar se pare că este un termen popular, folosit pentru competiţii şi altele.


--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-09-08 19:16:21 GMT)
--------------------------------------------------

....è stato emesso dal presidente del colloeggio giudicante...

Il collegio giudicante è composto dal presidente, da due consiglieri di Stato e da due dei membri indicati alla lettera b) del quarto comma
http://www.giustizia-amministrativa.it/iper/654-1948.htm

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2006-09-08 19:31:22 GMT)
--------------------------------------------------

typo, collegio, certo ;)
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2colleggio giudicante
Mihaela Petrican
5la giuria
Monica Tuduce


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
la giuria


Explanation:





    Reference: http://www.grisnet.it/FILB/Warwick_it.html
Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lucica Abil: Monica, acolo la giuria a formulat actul de acuzare, ceea ce o instanţă nu face niciodată. În Italia, juriu la concursuri etc.
19 mins
  -> Ok. Dar atunci "giuria" ce e? În Italia

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
colleggio giudicante


Explanation:
...am cerut informaţii specialistului în familie :)
...dicţionarul spune "giuria", dar se pare că este un termen popular, folosit pentru competiţii şi altele.


--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-09-08 19:16:21 GMT)
--------------------------------------------------

....è stato emesso dal presidente del colloeggio giudicante...

Il collegio giudicante è composto dal presidente, da due consiglieri di Stato e da due dei membri indicati alla lettera b) del quarto comma
http://www.giustizia-amministrativa.it/iper/654-1948.htm

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2006-09-08 19:31:22 GMT)
--------------------------------------------------

typo, collegio, certo ;)

Mihaela Petrican
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 136

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Collegio (-una g)! Exemplu de frază: si comunica che questo collegio ha pronunciato la seguente sentenza. Giuria înseamnă juriu sau juraţi (SUA).
12 mins
  -> adevărat grăit-ai, Lucia :) se vede că era o noţiune transmisă pe cale orală :) Mulţumesc pentru agree şi pentru completări!

agree  Lidia Matei: Aceeasi explicatie ofera si Dictionarul juridic italian, Ed. Simone
4 hrs
  -> mulţumesc mult, Lidia :)