KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

ajutoare

Italian translation: procuratori


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:ajutoare
Italian translation:procuratori
Entered by: marialuisa1

19:51 Mar 12, 2007
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: ajutoare
E' un atto costitutivo di una società. La frase completa è: in cazul nu au fost numite ajutoare ale administratorilor.....
marialuisa1
procuratori
Explanation:
„Ajutoare” è un termine molto mal scelto, non essendo giuridico.
Si riferisce forse a "procuratori" che invece lo è.
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Grazie per la risposta.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vezi mai jos...
Nona Stanciu Dell'Acqua
3procuratori
Monica Tuduce


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procuratori


Explanation:
„Ajutoare” è un termine molto mal scelto, non essendo giuridico.
Si riferisce forse a "procuratori" che invece lo è.

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 119
Grading comment
Grazie per la risposta.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vezi mai jos...


Explanation:
ar fi bine să avem întregul context pt. a da o soluţie cât mai aproape de textul în lb. română, deci prin "ajutoare", pe lângă cel propus de Monica, se poate înţelege şi:
- i sindaci
- il colleggio sindacale
- la dirigenza SAU i dirigenti (della societa')
- i collaboratori


Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 95