ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to Italian » Law (general)

nu a formulat in aparare intimpinare sau alte ceruri

Italian translation: il convenuto non ha presentato comparsa di costituzione e risposta o altre richieste

21:38 May 22, 2012
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / asistent medic social
Romanian term or phrase: nu a formulat in aparare intimpinare sau alte ceruri
si nici nu a formulat in aparare intimpinare sau alte ceruri-divort
Inulica
Italian translation:il convenuto non ha presentato comparsa di costituzione e risposta o altre richieste
Explanation:
Comparsa di costituzione e risposta è il termine tecnicamente usato in ambito legale. http://www.praticalegale.it/forense/formulario/giudiziari/ci...
È il primo atto difensivo del convenuto, con il quale questi prende posizione sulle domande esposte dall’attore nell’atto di citazione.
Intampinarea = Act procesual pe care paratul are facultatea sa-l indeplineasca inainte de a incepe dezbaterea orala a procesului si care cuprinde: exceptiile de procedura pe care le ridica fata de cererea reclamantului, de exemplu, necompetenta, prescriptia, autoritatea lucrului judecat; raspunsul la toate capetele de fapt si de drept ale cererii formulate de reclamant; dovezile impotriva fiecarui capat de cerere; semnatura. Intampinarea se depune in atatea exemplare cati reclamanti sunt, pe langa exemplarul pentru instanta, anexandu-se si copiile de pe inscrisuri.
Selected response from:

Otilia Vlad
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1il convenuto non ha presentato comparsa di costituzione e risposta o altre richiesteOtilia Vlad
4in difesa non ha presentato risposta o altre richieste
Adina Lazar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in difesa non ha presentato risposta o altre richieste


Explanation:
Pentru ”întâmpinare” vezi: http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_italian/law_general/15...

Presupun că este vorba desprealte cereri” și nu de ”alte ceruri”...

Adina Lazar
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 190

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
il convenuto non ha presentato comparsa di costituzione e risposta o altre richieste


Explanation:
Comparsa di costituzione e risposta è il termine tecnicamente usato in ambito legale. http://www.praticalegale.it/forense/formulario/giudiziari/ci...
È il primo atto difensivo del convenuto, con il quale questi prende posizione sulle domande esposte dall’attore nell’atto di citazione.
Intampinarea = Act procesual pe care paratul are facultatea sa-l indeplineasca inainte de a incepe dezbaterea orala a procesului si care cuprinde: exceptiile de procedura pe care le ridica fata de cererea reclamantului, de exemplu, necompetenta, prescriptia, autoritatea lucrului judecat; raspunsul la toate capetele de fapt si de drept ale cererii formulate de reclamant; dovezile impotriva fiecarui capat de cerere; semnatura. Intampinarea se depune in atatea exemplare cati reclamanti sunt, pe langa exemplarul pentru instanta, anexandu-se si copiile de pe inscrisuri.

Example sentence(s):
  • In questa pagina una formula per la redazione di una comparsa di costituzione e risposta.

    Reference: http://www.euroavocatura.ro/dictionar/2860/Intampinare
    Reference: http://www.altalex.com/index.php?idnot=10125
Otilia Vlad
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Violeta Vasian
1 hr
  -> multumesc!