KudoZ home » Romanian to Italian » Medical (general)

medicul cu specialitatea pediatrie

Italian translation: medico pediatra/medico specializzato in pediatria


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:medicul cu specialitatea pediatrie
Italian translation:medico pediatra/medico specializzato in pediatria
Entered by: Liliana Roman-Hamilton

18:15 Sep 18, 2007
Romanian to Italian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Romanian term or phrase: medicul cu specialitatea pediatrie
Mie imi suna ciudat daca as traduce cuvant cu cuvant.
Mod de administrare:
Copii: dozele se vor recomanda de medicul de familie sau de medicul cu specialitatea pediatrie.
Ramo 19
medico specializzato in pediatria
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2007-09-18 18:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

Sau se poate si zice pur si simplu "MEDICO PEDIATRA" sau "PEDIATRA"

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-09-18 18:24:52 GMT)
--------------------------------------------------

Modalità di somministrazione:
Bambini: si raccomanda/si richiede il parere del medico di famiglia o del pediatra


Modalità di somministrazione:
Bambini: è richiesto il parere del medico di famiglia o del pediatra
Selected response from:

Liliana Roman-Hamilton
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4medico specializzato in pediatria
Liliana Roman-Hamilton
4medico con specializzazione in pediatriaxxxIcomprehend_


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
medico specializzato in pediatria


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2007-09-18 18:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

Sau se poate si zice pur si simplu "MEDICO PEDIATRA" sau "PEDIATRA"

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-09-18 18:24:52 GMT)
--------------------------------------------------

Modalità di somministrazione:
Bambini: si raccomanda/si richiede il parere del medico di famiglia o del pediatra


Modalità di somministrazione:
Bambini: è richiesto il parere del medico di famiglia o del pediatra

Liliana Roman-Hamilton
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican: şi eu aş zice doar "pediatra"...ciao, Liliana, bello "rivederti" qui :)
31 mins
  -> Ciao Mihaela. Oggi ho tempo da perdere e lo passo su Proz aiutando i colleghi!

agree  laura13: doar "pediatra" e foarte bine!
1 hr
  -> Multumesc Laura

agree  Lidia Matei
16 hrs
  -> multumesc

agree  xxxIcomprehend_
18 hrs
  -> multumesc

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medico con specializzazione in pediatria


Explanation:
Eu as incerca si varianta aceasta :)

xxxIcomprehend_
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4