KudoZ home » Romanian to Italian » Medical (general)

Determinari secundare peritoneale

Italian translation: Interessamento secondario peritoneale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Determinari secundare peritoneale
Italian translation:Interessamento secondario peritoneale
Entered by: veronica drugas

16:58 Feb 11, 2009
Romanian to Italian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Diagnostic
Romanian term or phrase: Determinari secundare peritoneale
Context: "Diagnostic: Neoplasm gastric infiltrativ. Determinari secundare peritoneale"
veronica drugas
Italy
Interessamento secondario peritoneale
Explanation:
Cu alte cuvinte, neoplasmul gastric iniţial a determinat metastaze secundare la nivelul peritoneului (care devine astfel "interesat"/afectat de procesul neoplazic)

http://books.google.it/books?id=09PludkJWiIC&pg=PA494&lpg=PA...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc mult, Mihaela!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Localizzazioni secondarie in peritoneo/localizzazioni secondarie peritoneali
Ana Ghinita
4Interessamento secondario peritoneale
Mihaela Petrican


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Interessamento secondario peritoneale


Explanation:
Cu alte cuvinte, neoplasmul gastric iniţial a determinat metastaze secundare la nivelul peritoneului (care devine astfel "interesat"/afectat de procesul neoplazic)

http://books.google.it/books?id=09PludkJWiIC&pg=PA494&lpg=PA...

Mihaela Petrican
Italy
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 359
Grading comment
Multumesc mult, Mihaela!

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Localizzazioni secondarie in peritoneo/localizzazioni secondarie peritoneali


Explanation:
in principiu este vorba despre "localizzazioni metastatiche", cel putin eu asta am inteles / ex Cancer ovarian cu determinari secundare peritoneale
ex ha riscontrato presenza di localizzazioni secondarie a carico del peritoneo

metastasi o localizzazioni secondarie

--------------------------------------------------
Note added at 13 minute (2009-02-11 17:12:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://forum.corriere.it/sportello_cancro_ginecologia/13-09-...

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-02-11 17:22:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://books.google.ro/books?id=IBGdYV9jbYgC&pg=PT441&lpg=PT...

Ana Ghinita
Romania
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Ana, pentru timpul dedicat intrebarii mele dar din ulterioare verificari, raspunsul Mihaelei rezulta cel exact! Veronica


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihaela Petrican: neoplasmul rămâne localizat la nivel gastric, peritoneul devine interesat secundar (într-adevăr, metastaze)
12 mins