KudoZ home » Romanian to Spanish » Energy / Power Generation

culoar de trecere

Spanish translation: corredor de enlace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:culoar de trecere
Spanish translation:corredor de enlace
Entered by: C. Roman

18:54 Feb 13, 2009
Romanian to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Romanian term or phrase: culoar de trecere
Am căutat referinţe pentru variantele "corredor de paso" sau "vía de paso de la línea eléctrica aérea", dar nu am găsit referinţe....Apare des in text, şi aş vera să fiu sigură.

"Culoar de trecere (de funcţionare) a liniei electrice:
-suprafaţă terestră situată de-a lungul liniei electrice aeriene şi spaţiul aerian de deasupra sa, în care se impun restricţii şi interdicţii din punctul de vedere al coexistenţei liniei cu elementele naturale, obiectele, construcţiile, instalaţiile etc.;culoarul de trecere include zona de protecţie şi zona de siguranţă."
C. Roman
Spain
corredor de enlace
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=es&q="corredor de enlace" li...

http://209.85.129.132/search?q=cache:dZEk2hNgrK8J:ichn.iec.c...
Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1corredor de enlace
Ana Andronache
4pasillo
Alina Todasca


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
corredor de enlace


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=es&q="corredor de enlace" li...

http://209.85.129.132/search?q=cache:dZEk2hNgrK8J:ichn.iec.c...

Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. După imagine, asta trebuie să fie.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
11 hrs
  -> Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasillo


Explanation:
pasillo' también aparece en estas entradas:
arquería - corredor - crujía - galería - pasadizo - pasaje - triforio - túnel


Example sentence(s):
  • pasillo

    Reference: http://www.wordreference.com/sinonimos/pasillo
    Reference: http://www.wordreference.com/sinonimos/pasillo
Alina Todasca
Romania
Native speaker of: Romanian