KudoZ home » Romanian to Spanish » Energy / Power Generation

zăbrele – corniere

Spanish translation: castilletes de perfiles angulares


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:zăbrele – corniere
Spanish translation:castilletes de perfiles angulares
Entered by: C. Roman

00:04 Feb 17, 2009
Romanian to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Romanian term or phrase: zăbrele – corniere
Pentru stâlpii cu înălţimea de peste XXm, de exemplu stâlpii marilor traversări, valoarea coeficientului de rafală pe stâlp, X , se determină separat, în funcţie de situaţia locală (rugozitatea terenului) şi de tipul liniei. Variaţia coeficientului aerodinamic, cts, în funcţie de coeficientul de umplere, X, pentru stâlpii liniilor de energíe aeriene din ***zăbrele – corniere***.
Încărcările totale provenite din acţiunea vântului pe fiecare element constructiv al liniei se calculează pe baza încărcărilor unitare datorate acţiunii vântului, determinate în art. XX.
C. Roman
Spain
castilletes (*) angulares
Explanation:
pe eurlex am gasit zabrele = castilletes
si corniere = angulares

in context s-ar putea formula: castilletes metálicos de perfiles angulares, sau castilletes formados por angulares.


Selected response from:

Ana Andronache
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4castilletes (*) angulares
Ana Andronache
1barandillas de soporteLIVIA BRAD


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
castilletes (*) angulares


Explanation:
pe eurlex am gasit zabrele = castilletes
si corniere = angulares

in context s-ar putea formula: castilletes metálicos de perfiles angulares, sau castilletes formados por angulares.




Ana Andronache
Belgium
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.


1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
barandillas de soporte


Explanation:
n-am nici o idee pentru corniere

LIVIA BRAD
Spain
Native speaker of: Native in RomanianRomanian