ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Romanian to Spanish » Law: Contract(s)

contract de comodat

Spanish translation: contrato de comodato

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:contract de comodat
Spanish translation:contrato de comodato
Entered by: Tudorina Mihai

13:46 Dec 11, 2007
Romanian to Spanish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: contract de comodat
Este vorba despre un contract de comodat pentru ca masina personala sa poata fii folosita ca si masina de serviciu pentru firma.
Va multumesc.
livia_sampetru
contrato de comodato
Explanation:
Pe wikipedia în spaniolă găseşti această definiţie:
"El comodato es un contrato por el cual una parte entrega a la otra gratuitamente una especie, mueble o bien raíz, para que haga uso de ella, con cargo de restituir la misma especie después de terminado el uso".

http://es.wikipedia.org/wiki/Comodato
Selected response from:

Tudorina Mihai
Romania
Grading comment
Multumesc frumos pentru raspuns... simplu raspunsul..cred ca nu am cautat suficient inainte de a pune intrebarea... imi cer scuze ..va pup si o zi buna.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2contrato de comodato
C. Roman
5 +1contrato de comodatoTudorina Mihai


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
contrato de comodato


Explanation:
Pe wikipedia în spaniolă găseşti această definiţie:
"El comodato es un contrato por el cual una parte entrega a la otra gratuitamente una especie, mueble o bien raíz, para que haga uso de ella, con cargo de restituir la misma especie después de terminado el uso".

http://es.wikipedia.org/wiki/Comodato


Tudorina Mihai
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Multumesc frumos pentru raspuns... simplu raspunsul..cred ca nu am cautat suficient inainte de a pune intrebarea... imi cer scuze ..va pup si o zi buna.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
5 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
contrato de comodato


Explanation:
Tal cual...

Contrato de comodatoEl modelo de contrato de comodato es aquel mediante el cual el comodante presta una cosa determinada (no fungible) mantiene su propiedad no obstante, ...
https://libros.derecho.com/181_150_875_1_1/Contrato_de_comod... - 38k -


C. Roman
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
2 mins
  -> Gracias :-)

agree  Óscar Delgado Gosálvez
29 mins
  -> Gracias :-)