KudoZ home » Romanian to Spanish » Law (general)

instaţă cu acţiune civilă

Spanish translation: instar acción civil ante el tribunal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:instaţă cu acţiune civilă
Spanish translation:instar acción civil ante el tribunal
Entered by: C. Roman

19:29 Nov 11, 2007
Romanian to Spanish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: instaţă cu acţiune civilă
Nu prea înţeleg formularea:

Pentru pretenţii civile, ***nume companie*** se poate adresa instanţei cu acţiune civilă în pretenţii.
C. Roman
Spain
puede instar acción civil ante el tribunal
Explanation:
Spre exemplu, formulări asemănătoare:
http://www.europapress.es/00069/20071011193224/ue-pe-pide-ne...

Formularea este "avocăţească" şi te poate păcăli.
Nu instanţa e cu acţiunea civilă.
Mai pe înţeles ar fi: ... se poate adresa înainea instanţei o acţiune civilă ....
Selected response from:

Nicolae Zarna
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1puede instar acción civil ante el tribunal
Nicolae Zarna
4[la compañía] puede dirigir [al tribunal] la instancia donde se solicita la acción civil deseada.
Óscar Delgado Gosálvez
3file a civil complaint
Michael Powers (PhD)


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
file a civil complaint


Explanation:
Context as a romance language in legal terms

Mike :)

Michael Powers (PhD)
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
puede instar acción civil ante el tribunal


Explanation:
Spre exemplu, formulări asemănătoare:
http://www.europapress.es/00069/20071011193224/ue-pe-pide-ne...

Formularea este "avocăţească" şi te poate păcăli.
Nu instanţa e cu acţiunea civilă.
Mai pe înţeles ar fi: ... se poate adresa înainea instanţei o acţiune civilă ....

Nicolae Zarna
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc pentru clarificări.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: acción / demanda civil reclamando una una indemnización. Vezi şi http://www.tribunalconstitucional.es/AUTOS2002/ATC2002-177.h...
11 mins
  -> Mulţumesc Cristiana!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[la compañía] puede dirigir [al tribunal] la instancia donde se solicita la acción civil deseada.


Explanation:
quizá quede más claro en este orden y quitando una de las dos veces que aparece pretenţii civile: ***nume companie*** poate adresa instanţei cu pretenţii civile.


Óscar Delgado Gosálvez
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Gracias por tu aportación.