KudoZ home » Russian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

отбор мощности

Bulgarian translation: отнемане на мощност


16:26 Mar 8, 2004
Russian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Russian term or phrase: отбор мощности
коробка отбора мощности
механизм отбора мощности
(трансмисия)
Comtrans1
Bulgarian translation:отнемане на мощност
Explanation:
Руско-български политехнически речник:
отбор мощности - отнемане (вземане, отвеждане) на мощност

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-08 22:59:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Същият речник:

коробка отбора мощности - силоотводна кутия

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-08 23:01:48 (GMT)
--------------------------------------------------

механизм отбора мощности - силоотводен механизъм; силоотвод
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5отнемане на мощностLudwig Chekhovtsov
4 +1отвеждане на мощност
Maya Todorova


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
отбор мощности
отвеждане на мощност


Explanation:
Руско-немски автомобилен речник
Немско-български политехнически речник

Maya Todorova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Така също се нарича. По-краткото е "силоотводен".
1 hr
  -> Благодаря!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
отнемане на мощност


Explanation:
Руско-български политехнически речник:
отбор мощности - отнемане (вземане, отвеждане) на мощност

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-08 22:59:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Същият речник:

коробка отбора мощности - силоотводна кутия

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-08 23:01:48 (GMT)
--------------------------------------------------

механизм отбора мощности - силоотводен механизъм; силоотвод

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!