KudoZ home » Russian to Bulgarian » Bus/Financial

грузовые места

Bulgarian translation: товарни позиции


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:грузовые места
Bulgarian translation:товарни позиции
Entered by: Valentina Jivkova

17:59 May 20, 2003
Russian to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial
Russian term or phrase: грузовые места
Провести осмотр грузовых мест и их сверка со спецификацией производителя.
Vesselina Georgieva
Bulgaria
товарни позиции
Explanation:
може и така
Selected response from:

Valentina Jivkova
Italy
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5товарни позицииValentina Jivkova
5товарни единициLudwig Chekhovtsov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
товарни единици


Explanation:
Съвременни концепции ...
... на вагона, временно автоматично складиране на товарни единици,...
members.tripod.com/~bg_railroad/jpt501/hrosin.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 20:42:59 (GMT)
--------------------------------------------------

DOC]Конвенция за международно ...
... Опаковка или отделна товарна единица не се разрешава
да бъде натоварвана на ВС, ...
www.caa.bg/D15_I.doc -

легални дефиниции - ЮЕ
... Товарна единица. ...
www.infotel.bg/juen/legal.def/def-t.htm

Руските железници - днес и утре
... на МПС би довело до нарастване на търсенето на
подвижен състав (за товарна единица) ...
members.tripod.com/~bg_railroad/jpt501/lukov.htm

КОНВЕНЦИЯ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА НА ...
... а сумата, равна на 835 разплащателни единици
за колет или друга товарна единица ...
www.bgmarine.net/Legal/KonTovari2.html

Tariff C
... на товарната единица, ...
port.lom-bg.com/TariffCBul..htm



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 64

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
товарни позиции


Explanation:
може и така

Valentina Jivkova
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 4