KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

замедление

Bulgarian translation: режим на бавен ход


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:замедление
Bulgarian translation:режим на бавен ход
Entered by: slavist

16:37 Jun 1, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: замедление
режим замедления автомобиля
didi
режим на бавен ход
Explanation:
Така се казва.
Работа в режим на бавен ход
Selected response from:

slavist
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2забавянеElissaveta Toteva
4режим на бавен ходslavist
4режим на бавен ход на автомобилаgmarinova


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
забавяне


Explanation:
режим на забавяне на автомобила

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: Да, замедление автомобиля = намаляване скоростта на (движение на) автомобила
30 mins

agree  Ludwig Chekhovtsov
3 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
режим на бавен ход на автомобила


Explanation:
може и режим на забавяне хода на автомобила

gmarinova

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
режим на бавен ход


Explanation:
Така се казва.
Работа в режим на бавен ход

slavist