KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

уклон

Bulgarian translation: ъгъл на наклона


16:47 Jun 1, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: уклон
максимальную скорость движения на подъеме с заданньм уклоном определяют во время движения автомобиля при полной подаче топлива.
didi
Bulgarian translation:ъгъл на наклона
Explanation:
Максималната скорост при изкачване със зададен ъгъл на наклона се определя при движение на автомобила с пълна газ.
Selected response from:

Elissaveta Toteva
Grading comment
много мерси :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ъгъл на наклонаElissaveta Toteva
5наклон, склон
Vladimir Shapovalov


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
наклон, склон


Explanation:
успех,

Влад


Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ъгъл на наклона


Explanation:
Максималната скорост при изкачване със зададен ъгъл на наклона се определя при движение на автомобила с пълна газ.

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 19
Grading comment
много мерси :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: уклон= наклон, склон; но "подъем с заданным уклоном" = "изкачване със зададен ъгъл на наклона"
2 mins