KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

торможение

Bulgarian translation: Задържане чрез двигателя


16:52 Jun 1, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: торможение
торможение двигателем
didi
Bulgarian translation:Задържане чрез двигателя
Explanation:
Руско-български речник, София, 1976:
торможение мотором - спиране (задържане) чрез двигателя
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2спиранеElissaveta Toteva
4Задържане чрез двигателяLudwig Chekhovtsov
4спиране, забавяне
Vladimir Shapovalov


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спиране, забавяне


Explanation:
Бихте ли посочили израза изцяло?

Владимир

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
спиране


Explanation:
спиране с помощта на двигателя

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: макар и отговора да не се различава от горното.
1 min

agree  Boyan Brezinsky
1 day15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Задържане чрез двигателя


Explanation:
Руско-български речник, София, 1976:
торможение мотором - спиране (задържане) чрез двигателя

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 64