KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

подъем

Bulgarian translation: изкачване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:подъем
Bulgarian translation: изкачване
Entered by: gmarinova

16:54 Jun 1, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: подъем
максимальная скорост движения на подъеме
didi
максимална скорост на движение при изкачване
Explanation:
Успех
Selected response from:

gmarinova
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3изкачванеElissaveta Toteva
4 +1издигане, изкачване, възлизане, т.н.
Vladimir Shapovalov
4максимална скорост на движение при изкачванеgmarinova


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
издигане, изкачване, възлизане, т.н.


Explanation:
успех,

Владимир

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-01 17:14:59 (GMT)
--------------------------------------------------

===
нагорно движение

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Изкачване!
2 hrs
  -> благодаря! Съгласен съм, че в случая изкачване е най-добрата дума, другите значения ги сложих за доп. информация.

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
изкачване


Explanation:
максимална скорост при изкачване

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov
0 min

agree  Ludwig Chekhovtsov
2 hrs

agree  Natasha Stoyanova
15 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
максимална скорост на движение при изкачване


Explanation:
Успех

gmarinova