KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

разметка

Bulgarian translation: маркировка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:разметка
Bulgarian translation:маркировка
Entered by: Vladimir Shapovalov

08:17 Jun 2, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: разметка
участок дороги должен иметь специальную разметку
didi
пътният участък да бъде снабден със специална маркировка
Explanation:
Варианти много. Казва се
пътен участък
И освен маркировка може да се каже и просто
специални обозначения
Selected response from:

slavist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2маркировка
Vladimir Shapovalov
5пътният участък да бъде снабден със специална маркировкаslavist
5участъкът от пътя трябва да има специална маркировкаgmarinova


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
маркировка


Explanation:
разметка (рус.) = маркировка (бълг.)
в този контекст

Влад



Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elissaveta Toteva
1 hr
  -> благодаря

agree  Boyan Brezinsky: Не е ли по-скоро "хоризонтална маркировка"? Т.е. без вертикалната, която са разните пътни знаци.
1 day20 mins
  -> Благодаря! Съгласен съм с Вас. В същност, в руския има израз "вертикальная/горизонтальная разметка", но, в случая, очевидно е, че става дума за хоризонталната.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
участъкът от пътя трябва да има специална маркировка


Explanation:
успех

gmarinova

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
пътният участък да бъде снабден със специална маркировка


Explanation:
Варианти много. Казва се
пътен участък
И освен маркировка може да се каже и просто
специални обозначения

slavist