KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

число торможений

Bulgarian translation: брой използвания на спирачки


08:28 Jun 2, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: число торможений
число торможений на 1 км пути
didi
Bulgarian translation:брой използвания на спирачки
Explanation:
хм...честно казано не се сещам как да го кажа по-точно. Не е брой спирания (до 0-ва скорост), а колко пъти са били използвани спирачките за да се забави движението на колата.
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2виж по-долу
Natasha Stoyanova
4брой задържания със спирачкаgmarinova
4брой използвания на спирачки
Vladimir Shapovalov


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
виж по-долу


Explanation:
Брой натискания на спирачката/задържане.



Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov
5 mins

agree  Elissaveta Toteva
40 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
брой използвания на спирачки


Explanation:
хм...честно казано не се сещам как да го кажа по-точно. Не е брой спирания (до 0-ва скорост), а колко пъти са били използвани спирачките за да се забави движението на колата.

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20
Grading comment
mersi

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
брой задържания със спирачка


Explanation:
или брой натискане на спирачка, както е казал колегата

gmarinova