KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

число переключений передач

Bulgarian translation: брой превключвания на скорости


08:33 Jun 2, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: число переключений передач
число переключений передач на 1 км пути
didi
Bulgarian translation:брой превключвания на скорости
Explanation:
може и брой превключвания на предавки
Selected response from:

Elissaveta Toteva
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2количество превключвания (смени) на скорости.
Vladimir Shapovalov
5 +1брой превключвания на скоростиElissaveta Toteva
4 +1брой на смяна на предавкитеgmarinova


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
количество превключвания (смени) на скорости.


Explanation:
число переключений передач = количество превключвания (смени) на скорости.

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasha Stoyanova
7 mins
  -> благодаря!

agree  slavist: скорости или предавки. Може да се каже и ... пъти смяна на скоростите за 1 км
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
брой превключвания на скорости


Explanation:
може и брой превключвания на предавки

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Брой превключвания на предавките
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
брой на смяна на предавките


Explanation:
или превключване на предавките

gmarinova

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Брой превключвания на предавките
57 mins