KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

разброс

Bulgarian translation: разсейване


08:35 Jun 2, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: разброс
разброс значений аналогичньйх показателей
didi
Bulgarian translation:разсейване
Explanation:
Руско-бълг. политехнически речник:

Разброс - разсейване (на измерени величини):

разброс параметров - разсейване на параметрите;
разброс результатов измерений - разсейване на измерените резултати.
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1разпределение
Vladimir Shapovalov
4разсейванеLudwig Chekhovtsov
3разбивка/разпределение/ на значенията на аналогичните показателиgmarinova


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
разпределение


Explanation:
мисля, че в този контекст разброс = разпределение.

Иначе разброс = разпиляване, разсейване, разпръскване, дисперсия, дифузия

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elissaveta Toteva
37 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
разбивка/разпределение/ на значенията на аналогичните показатели


Explanation:
Успех

gmarinova

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разсейване


Explanation:
Руско-бълг. политехнически речник:

Разброс - разсейване (на измерени величини):

разброс параметров - разсейване на параметрите;
разброс результатов измерений - разсейване на измерените резултати.

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 64