KudoZ home » Russian to Bulgarian » Tech/Engineering

удельной

Bulgarian translation: специфичен разход на гориво


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:удельный расход топлива
Bulgarian translation:специфичен разход на гориво
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

18:51 Jun 5, 2002
Russian to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Russian term or phrase: удельной
удельной расход топлива
didi
специфичен
Explanation:
Руско-български политехнически речник, София, "Техника", 1976, стр. 746:

удельнЫй расход топлива - специфичен разход на гориво
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4специфиченLudwig Chekhovtsov
4относителен
Natasha Stoyanova


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
относителен


Explanation:
В случая - относителен разход на гориво.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elissaveta Toteva: по-точно е специфичен разход на гориво, относителен е, когато съпоставяме величини с еднакви дименсии
40 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
специфичен


Explanation:
Руско-български политехнически речник, София, "Техника", 1976, стр. 746:

удельнЫй расход топлива - специфичен разход на гориво

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 64