KudoZ home » Russian to Dutch » Business/Commerce (general)

развитие творческих способностей

Dutch translation: ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent


18:51 Jun 28, 2004
Russian to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Russian term or phrase: развитие творческих способностей
описание деятельности фирмы
Svetlana Touloub
Dutch translation:ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent
Explanation:
ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent

De beschrijvingen van de activiteiten van dit bedrijf gaan allemaal dezelfde richting uit. Stimuleren van talent, creativiteit enz.
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ontwikkeling van de artistieke vermogen
Vasilisa
3 +1Ontwikkeling van de creativiteit
Marc Kuypers
4ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ðàçâèòèå òâîð÷åñêèõ ñïîñîáíîñòåé
ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent


Explanation:
ontwikkeling van artistieke mogelijkheden --> artistiek talent

De beschrijvingen van de activiteiten van dit bedrijf gaan allemaal dezelfde richting uit. Stimuleren van talent, creativiteit enz.

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ðàçâèòèå òâîð÷åñêèõ ñïîñîáíîñòåé
Ontwikkeling van de creativiteit


Explanation:
Gewoon letterlijk

Marc Kuypers
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Huijer
17 hrs

2 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ðàçâèòèå òâîð÷åñêèõ ñïîñîáíîñòåé
ontwikkeling van de artistieke vermogen


Explanation:
eigen ervaring

Vasilisa
Native speaker of: Native in RussianRussian