KudoZ home » Russian to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

изоточность

Dutch translation: èçîòîïíîñòü ?


15:32 May 19, 2005
Russian to Dutch translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
Russian term or phrase: изоточность
Uit een leerplan van een cursus scheikunde:
Коллигативные свойства растворов как основа для определения изоточности, плазмолиза, гемолиза ...
Marc Kuypers
Dutch translation:èçîòîïíîñòü ?
Explanation:
Kan hier sprake zijn van een typo?
En dat we het dus hebben over het bepalen van isotopen en isotopenverhoudingen, plasmolyse en hemolyse?
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Gezien de verdere context is het dit waarschijnlijk. Bdankt.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4isotonisch
Svetlana Touloub
2èçîòîïíîñòü ?
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
èçîòî÷íîñòü
èçîòîïíîñòü ?


Explanation:
Kan hier sprake zijn van een typo?
En dat we het dus hebben over het bepalen van isotopen en isotopenverhoudingen, plasmolyse en hemolyse?

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Gezien de verdere context is het dit waarschijnlijk. Bdankt.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
èçîòî÷íîñòü
isotonisch


Explanation:
èçîòîíè÷íîñòü
Multitran - eng.: isotonicity
Isotonisch - Isotonic - isotoon, van gelijke osmotische druk als de omgeving
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=woordenboek&letter=I



    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=2&L2=1&EXT=0&s=%E8%E...
    Reference: http://www.xs4all.nl/~adcs/woordenweb/i/isos.htm
Svetlana Touloub
Native speaker of: Russian