KudoZ home » Russian to Dutch » Other

Департамент кадров

Dutch translation: personeelsafdeling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Департамент кадров
Dutch translation:personeelsafdeling
Entered by: Bram and Svetlana van Son-Kuzovkova

09:49 Mar 11, 2002
Russian to Dutch translations [PRO]
Russian term or phrase: Департамент кадров
Отзыв направляется в Департамент кадров.
Bram and Svetlana van Son-Kuzovkova
Netherlands
personeelsafdeling
Explanation:
êàäðû betekent gewoon kader, personeel. Zie ook Oxford Russian-English: îòäåë êàäðîâ = personnel department
Selected response from:

xxxElkeS
Grading comment
Hartelijk dank voor de moeite.

P.S. Heeft u eventueel ook een idee wat de afkorting "ÇÓ" zou kunnen betekenen? "Íåàäåêâàòíî âîñïðèíèìàåò òðåáîâàíèÿ, ïðåäúÿâëàåìûå ê ñîòðóäíèêàì ÇÓ." Ik dacht zelf aan "çàðóáåæíîãî óïðàâëåíèÿ". Helaas kan ik hiervoor nergens een bevestiging vinden.

Met vriendelijke groet,

Bram van Son

interlingua@wxs.nl
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5personeelsafdelingxxxElkeS
4stafdepartement / directieafdeling / afdeling Directie
Elisabeth Ghysels


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stafdepartement / directieafdeling / afdeling Directie


Explanation:
Groeten,

Elisabeth

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Het tweede antwoord (personeelsafdeling) is beter.
The asker has declined this answer
Comment: Het tweede antwoord (personeelsafdeling) is beter.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
personeelsafdeling


Explanation:
êàäðû betekent gewoon kader, personeel. Zie ook Oxford Russian-English: îòäåë êàäðîâ = personnel department

xxxElkeS
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Hartelijk dank voor de moeite.

P.S. Heeft u eventueel ook een idee wat de afkorting "ÇÓ" zou kunnen betekenen? "Íåàäåêâàòíî âîñïðèíèìàåò òðåáîâàíèÿ, ïðåäúÿâëàåìûå ê ñîòðóäíèêàì ÇÓ." Ik dacht zelf aan "çàðóáåæíîãî óïðàâëåíèÿ". Helaas kan ik hiervoor nergens een bevestiging vinden.

Met vriendelijke groet,

Bram van Son

interlingua@wxs.nl