KudoZ home » Russian to Dutch » Other

оперативность

Dutch translation: Flexibiliteit


10:55 Mar 12, 2002
Russian to Dutch translations [PRO]
Russian term or phrase: оперативность
geen context.

Omschrijving van de kwaliteiten van een medewerker
Bram and Svetlana van Son-Kuzovkova
Netherlands
Dutch translation:Flexibiliteit
Explanation:
ook 'handigheid', alertheid', 'doortastendheid'.
Groeten,

Elisabeth
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Hartelijk dank voor de moeite. Ik heb uiteindelijk voor "slagvaardigheid" gekozen, aangezien dat beter in de tekst paste.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prestatievermogen, geschiktheid, competentie
Yngve Roennike
4Flexibiliteit
Elisabeth Ghysels


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Flexibiliteit


Explanation:
ook 'handigheid', alertheid', 'doortastendheid'.
Groeten,

Elisabeth

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Hartelijk dank voor de moeite. Ik heb uiteindelijk voor "slagvaardigheid" gekozen, aangezien dat beter in de tekst paste.

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prestatievermogen, geschiktheid, competentie


Explanation:
ad hoc

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-17 14:45:04 (GMT)
--------------------------------------------------

also: ondernemingslust, vindingrijkheid, if you are tending toward \"gumption.\"

Yngve Roennike
Native speaker of: Native in EnglishEnglish