KudoZ home » Russian to Latvian » Human Resources

ЛЬГОТНОЕ ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ

Latvian translation: atvieglots pensiju nodrošinājums/pensiju nodrošinājums ar atvieglojumiem


14:36 Feb 20, 2009
Russian to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / sociālā nozare
Russian term or phrase: ЛЬГОТНОЕ ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
ЛЬГОТНОЕ ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Ilze Berzina
United States
Latvian translation:atvieglots pensiju nodrošinājums/pensiju nodrošinājums ar atvieglojumiem
Explanation:
Diemžēl bez konteksta var tikai minēt.
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4priekšlaicīga pensionēšanās (piem., par darbu kaitīgos apstāklos)Ilze Jansone
3atvieglots pensiju nodrošinājums/pensiju nodrošinājums ar atvieglojumiem
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atvieglots pensiju nodrošinājums/pensiju nodrošinājums ar atvieglojumiem


Explanation:
Diemžēl bez konteksta var tikai minēt.


Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
priekšlaicīga pensionēšanās (piem., par darbu kaitīgos apstāklos)


Explanation:
Ar kontekstu, protams, būtu vieglāk.


    Reference: http://www.saeima.lv/bi8/lasa?dd=LP1871_0
    Reference: http://nucloserv.jinr.ru/text/rb/111/comment.htm
Ilze Jansone
Latvia
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian