KudoZ home » Russian to Lithuanian » Business/Commerce (general)

Балансодержатель

Lithuanian translation: (į balansą perduoto) turto tvarkytojas


18:17 Mar 12, 2007
Russian to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Russian term or phrase: Балансодержатель
Балансодержатель – лицо, на балансе которого находится объект недвижимости или иной объект.

Bijau, kad „valdytojas“ čia netinka.
Valentinas & Halina Kulinic
Lithuanian translation:(į balansą perduoto) turto tvarkytojas
Explanation:
(į balansą perduoto) turto tvarkytojas.

Pvz.,
Turtas, perduotas Centrui patikėjimo teise, turi būti atskirtas nuo Centro turto. Centras privalo sudaryti ir tvarkyti jam patikėjimo teise perduoto turto apskaitą (balansą), o atsiskaitymams atlikti turi atidaryti atskirą banko sąskaitą.
Iš "VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ŠVENČIONIŲ VERSLO INFORMACIJOS CENTRO ĮSTATAI".

Kiek suprantu, tokia įstaiga jokių turtinių teisių į tvarkomą turtą neįgyja (vokiškai Immobilienverwalter, ES direktyvoje išversta kaip "nekilnojamojo turto tvarkytojas")
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nekilnojamojo turto savininkas
Sergijus Kuzma
3(į balansą perduoto) turto tvarkytojas
Vidmantas Stilius


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nekilnojamojo turto savininkas


Explanation:
Asmuo, turintis nekilnojamąjį turtą, banko sąskaitas, obligacijas, vertybinius popierius ir panašiai, registruotus savo vardu.

Sergijus Kuzma
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(į balansą perduoto) turto tvarkytojas


Explanation:
(į balansą perduoto) turto tvarkytojas.

Pvz.,
Turtas, perduotas Centrui patikėjimo teise, turi būti atskirtas nuo Centro turto. Centras privalo sudaryti ir tvarkyti jam patikėjimo teise perduoto turto apskaitą (balansą), o atsiskaitymams atlikti turi atidaryti atskirą banko sąskaitą.
Iš "VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ŠVENČIONIŲ VERSLO INFORMACIJOS CENTRO ĮSTATAI".

Kiek suprantu, tokia įstaiga jokių turtinių teisių į tvarkomą turtą neįgyja (vokiškai Immobilienverwalter, ES direktyvoje išversta kaip "nekilnojamojo turto tvarkytojas")



    Reference: http://www.svic.lt/uploads/File/SVIC_istatai.doc
Vidmantas Stilius
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4