KudoZ home » Russian to Polish » Art/Literary

протяженность во времени

Polish translation: długotrwałość


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:протяженность во времени
Polish translation:długotrwałość
Entered by: Janina Nowrot

11:05 Nov 4, 2003
Russian to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
Russian term or phrase: протяженность во времени
further (о протяженности во времени)
svtl
długotrwałość
Explanation:
Trochę mi brakuje kontekstu, ale wydaje mi się, że tak też można by to ująć.
Selected response from:

Janina Nowrot
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5długotrwałośćJanina Nowrot
4 +1czas trwania
Katarzyna Chmiel
3dlugosc w czasiejirian
3czasoprzestrzeń
Maciej Andrzejczak


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
протяженность в&
czasoprzestrzeń


Explanation:
propozycja

Czasoprzestrzeń, przestrzeń czterowymiarowa, w której oprócz trzech składowych przestrzennych występuje składowa czasowa, podstawowe pojęcie współczesnej fizyki, inaczej: przestrzeń zdarzeń fizycznych.
wiem.onet.pl/wiem/00af41.html - 9k - 3 Lis 2003

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 191

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ďđîň˙ćĺííîńňü âî âđĺěĺíč
dlugosc w czasie


Explanation:
dluzej, dluzsze

chyba tak jest najprosciej

jirian
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ďđîň˙ćĺííîńňü âî âđĺěĺíč
czas trwania


Explanation:
po prostu

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
22 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
długotrwałość


Explanation:
Trochę mi brakuje kontekstu, ale wydaje mi się, że tak też można by to ująć.

Janina Nowrot
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 17