KudoZ home » Russian to Serbo-Croat » Medical (general)

трофическая язв&

Serbo-Croat translation: koji se tice hranjenja, cir (grizlica)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:трофическая язв&
Serbo-Croat translation:koji se tice hranjenja, cir (grizlica)
Entered by: Will Matter

01:56 Aug 13, 2004
Russian to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
Medical (general)
Russian term or phrase: трофическая язв&
koћne bolesti
Nebojsa Vucinic
Serbia
koji se tice hranjenja, cir (grizlica)
Explanation:
1st word= koji se tice hranjenja. 2nd word=cir (grizlica). HTH.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-13 05:07:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Srpski.
Selected response from:

Will Matter
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1koji se tice hranjenja, cir (grizlica)Will Matter
4 +1trofični ulkus
BUZOV


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
koji se tice hranjenja, cir (grizlica)


Explanation:
1st word= koji se tice hranjenja. 2nd word=cir (grizlica). HTH.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-13 05:07:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Srpski.


    ectaco.com, foreignword.com, your dictionary.com
    Reference: http://taktikanova.hr/eh/
Will Matter
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vulcan27
5 days
  -> thanks, Bob.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
трофическая язв&
trofični ulkus


Explanation:
OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. trofički ulkus kod dijabetičara - prije HBO. trofički ulkus kod
dijabetičara - nakon HBO. Previous, Home, Next. Primjeri iz kliničke prakse. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/53.htm - 13k - Spremljeno - Slične stranice

OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. duboki trofički ulkus kod bolesnika s dijabetičkim stopalom - prije HBO.
duboki trofički ulkus kod bolesnika s dijabetičkim stopalom - u tijeku HBO. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/51.htm - 13k -


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 39 mins (2004-08-13 07:36:03 GMT)
--------------------------------------------------

prostata
... Centralni dio prostate je porijeklom od Milerovog duktusa. I androgeni
i estrogeei imaju trofiиno djelovanje na prostatu. Prostatits ...
members.fortunecity.com/mirsada1/tomson/rm/rm8.htm - 14k - Sliиne Stranice -

endokrina - uvod
... adenohipofizi) luиi odreрeni trofiиni hormon u suviљku, љto dovodi do dugotrajne
stimulacije i hipersekrecije odreрenog hormona od strane ciljnog organa. ...
members.fortunecity.com/mirsada1/tomson/endo/ENDO1.htm - 29k - Supplemental Result -

BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihailolja: Na Ukrajinskom "Hvala" je najcesce "дякую" ili "спасйбі". Ali znamo i Ruski! Nema problema..da bi ste culi kako Zakarpatsky dialekt u Uzgorod lici na Srpsko-Hrvatski, razumeli bi ste skoro sve.
15 mins
  -> I hvala i спасибо ! ... Yah, pardonиek, ja ne znam ukrajinski ... No, djakuje panstvu !