KudoZ home » Russian to Ukrainian » Business/Commerce (general)

руководство по качеству

Ukrainian translation: вказівки по визначенню якості


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:руководство по качеству
Ukrainian translation:вказівки по визначенню якості
Entered by: Ann Nosova

18:04 Mar 12, 2004
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Documents
Russian term or phrase: руководство по качеству
такой вид локумента
Yuliya Panas
вказівки по визначенню якості
Explanation:
Руководство-руководящие указания;звичайно це вимоги,перелік стандартів і таке інше.
Selected response from:

Ann Nosova
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1вказівки по визначенню якості
Ann Nosova
4посібник з питань якостіVassyl Trylis
4керівні принципи з питань якості
Irene Maslova
4посібник з якостіAndreyAI
3пiдручник з якостi
George Vardanyan
3Настанова з якості?
Yuri Smirnov


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
руководство по качеству
Настанова з якості?


Explanation:
Настанова з якості
gkkls-ua.pharm-info.ukrpack.net/article/gudz10r.doc

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-12 18:22:21 GMT)
--------------------------------------------------

Хиба що так.

... (QM System general description is contained in the followed main documents):
Настанова з якості (Quality Manual). 2.4. ...
omega.sebastopol.ua/zayavka1.doc

Yuri Smirnov
Specializes in field
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
руководство по качеству
пiдручник з якостi


Explanation:
пiдручник з якостi

пiдручник (унiверсальний, пiдручник за ... вона по-рiзному. ... типовi
якостi наукових текстiв

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-03-12 18:23:29 GMT)
--------------------------------------------------

iнструкцiя з якостi

сервiсна книжка, iнструкцiя про ... номерних агрегатiв
з недолiками на ... належної якостi, цiна

www.gdo.kiev.ua/files/2002/34/1634.htm


    Reference: http://www.slovnyk.org/txt/zbirk/pidr-v1/11.html
George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yuri Smirnov: Теж так відразу подумав. Але...
5 mins
  -> так, не целково

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
руководство по качеству
посібник з якості


Explanation:
...Написати посібник з якості, щоб описати вашу систему якості...
http://www.ukrbusiness.com.ua/index.php?pub=4

...в тому числі посібник з якості, стандартні операційні процедури тощо...
http://www.apteka.ua/apteka/contribution/s_359_38_300902_007...


AndreyAI
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
керівні принципи з питань якості


Explanation:
Я бы предложила еще и такой вариант с учетом природы документа, хотя согласна и с "инструкциями". Русское "руководство" очень многозначно и всеобъемлюще, украинский его аналог (мне во всяком случае) неизвестен.

Irene Maslova
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
руководство по качеству
посібник з питань якості


Explanation:
Мой ответ получился компиляцией других ответов, и я прошу меня не грейдить, а только выслушать.

Во-первых:

Віртуальні ветеринарні ресурси
... мережа. VetGate - посібник з питань якості
з точки зору здоров'я тварин. VetSc@pe ...
zoovet.kharkov.ua/ilc/ukr/libr/links.html

Во-вторых, форма "Посібник з питань..." весьма распространена и логически корректна. Несколько более натянуто звучит "Підручник з питань..." Кстати, эти формы дает и Р-У словарь.
Напрямую "Посібник з якості" тоже формально можно, но звучит не по-украински, да и является калькой, хотя и давней и прижившейся ("Посібник з геометрії").

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
руководство по качеству
вказівки по визначенню якості


Explanation:
Руководство-руководящие указания;звичайно це вимоги,перелік стандартів і таке інше.

Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kirill Semenov
3 hrs
  -> thank you

neutral  Vassyl Trylis: Только не "по"!
22 hrs
  -> вибачте,згідна "для визначення"