KudoZ home » Russian to Ukrainian » Business/Commerce (general)

Акт приемки-сдачи работ

Ukrainian translation: Акт прийняття-передачі виконаних робіт


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:Акт приемки-сдачи работ
Ukrainian translation:Акт прийняття-передачі виконаних робіт
Entered by: Yuliya Panas

12:27 Aug 12, 2004
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Russian term or phrase: Акт приемки-сдачи работ
Как правильно сказать по-украински?
Yuliya Panas
Акт прийняття-передачі виконаних робіт
Explanation:
Державне управління екології і ...
... АКТ Державне управління екології і ...
... АКТ прийняття-передачі виконаних робіт.
“___” ___________2002 р. м._____________ ________________ ...
www.vn.iatp.org.ua/web3/ works/st/57/docs/other_akt_01.html іт.
“___” ___________2002 р. м._____________ ________________ ...
www.vn.iatp.org.ua/web3/ works/st/57/docs/other_akt_01.html

Акт здавання-приймання робіт
... Казанцев С.А. ___________________________________. АКТ. здачі-прийняття виконаних робіт (надання послуг). ...
www.naau.org.ua/News/Akt_ARM.htm - 16k

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-08-12 12:45:07 GMT)
--------------------------------------------------

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
... підписання акта прийняття-передачі робіт ... www.autoexpert.kiev.ua/lit/2028.htm - 23k
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Акт прийняття-передачі виконаних робітLudwig Chekhovtsov
4Акт приймання-здачі робіт_Alena


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Акт приемки-сдачи работ
Акт приймання-здачі робіт


Explanation:
Шаблони документів
... Шаблони документів. Шаблони документів. АКТ
приймання-здачі робіт за договором підряду; ...
science.univ.kiev.ua/shabloni.html

Document patterns
... дослідної роботи; Акт приймання-здачі робіт
за договором-підрядом; Декларація ...
www.tup.km.ua/science/english/shablon.html

УГОДА
... за експорт товарів виконанням робіт або послуг,
- акт приймання (здачі) робіт (послуг). ...
www.sta.gov.ua/documents/newdocs/65.htm

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-08-12 12:39:25 GMT)
--------------------------------------------------

Можна також \"акт прийому-здачі робіт\":

DOC] ДОГОВІР
Формат файлу: Microsoft Word 2000 - Показати у вигляді HTML
... 2.5. Надати на підпис РЕКЛАМОДАВЦЮ акт прийому-здачі
робіт по проведенню рекламної ...
www.fesenko.org.ua/documens/dogovor.DOC

Сайт САУ та АПУ - Зразки тестових ...
... 53.2. Аудиторський висновок 53.3. Акт прийому
- здачі робіт 53.4. Усе перелічене. _. ...
www.sau-apu.org.ua/apu/tests_190204.html

_Alena
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Акт приемки-сдачи работ
Акт прийняття-передачі виконаних робіт


Explanation:
Державне управління екології і ...
... АКТ Державне управління екології і ...
... АКТ прийняття-передачі виконаних робіт.
“___” ___________2002 р. м._____________ ________________ ...
www.vn.iatp.org.ua/web3/ works/st/57/docs/other_akt_01.html іт.
“___” ___________2002 р. м._____________ ________________ ...
www.vn.iatp.org.ua/web3/ works/st/57/docs/other_akt_01.html

Акт здавання-приймання робіт
... Казанцев С.А. ___________________________________. АКТ. здачі-прийняття виконаних робіт (надання послуг). ...
www.naau.org.ua/News/Akt_ARM.htm - 16k

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-08-12 12:45:07 GMT)
--------------------------------------------------

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
... підписання акта прийняття-передачі робіт ... www.autoexpert.kiev.ua/lit/2028.htm - 23k

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 6