KudoZ home » Russian to Ukrainian » Computers: Software

ключевое слово

Ukrainian translation: ключове слово


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:ключевое слово
Ukrainian translation:ключове слово
Entered by: _Alena

18:00 Feb 21, 2005
Russian to Ukrainian translations [PRO]
Science - Computers: Software / ²íôîðìàòèêà
Russian term or phrase: ключевое слово
keyword

Дякую!
_Alena
Ukraine
ключове слово
Explanation:
ключове слово

Ukrainian Gateway to free medical databases Medline, Panteleimon
... Для пошуку достатньо вписати хоча б одне ключове слово і натиснути кнопку знайти. ...
www.meduniv.lviv.ua/medline/ - 26k - Im Cache - Ähnliche Seiten

Допомога
... Щоб знайти усі фото, в описах яких ключове слово зустрічається у різних відмінках ...
photo.unian.net/ukr/help.html - 36k
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ключове слово
Jarema
4стрижневе слово
Yuri Smirnov


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ключевое слово
ключове слово


Explanation:
ключове слово

Ukrainian Gateway to free medical databases Medline, Panteleimon
... Для пошуку достатньо вписати хоча б одне ключове слово і натиснути кнопку знайти. ...
www.meduniv.lviv.ua/medline/ - 26k - Im Cache - Ähnliche Seiten

Допомога
... Щоб знайти усі фото, в описах яких ключове слово зустрічається у різних відмінках ...
photo.unian.net/ukr/help.html - 36k


Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nik-On/Off
35 mins

agree  Natalie
1 hr

agree  Ludwig Chekhovtsov
3 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ключевое слово
стрижневе слово


Explanation:
Помічник держслужбовцю
... Спочатку дано стрижневе слово, а потім словосполучення з такими словами. ...
www.grad.kiev.ua/slovar/

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2005-02-21 18:48:57 GMT)
--------------------------------------------------

rok7
... Домінанта, або стрижневе слово синонімічного ряду - це слово, що найчастіше вживається ...
ukrainian.newmail.ru/urokp8.html - 37k - Кэшаваны - Падобныя старонкі

Прецизійні слова
... ряду, навколо якого групуються всі інші слова-синоніми цього ряду; стрижневе слово. ...
www.franko.lviv.ua/faculty/intrel/tpp/glossary.htm - 52k - Кэшаваны - Падобныя старонкі

Підручник
... Синоніми об\'єднуються в синонімічний ряд, у якому виділяється стрижневе слово. ...
www.mova.info/pidruchn.aspx?SectionID=10040 - 12k - Dadatkovy vynik - Кэшаваны - Падобныя старонкі

Yuri Smirnov
Works in field
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian