ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Russian to Ukrainian » Cosmetics, Beauty

вросшие волосы

Ukrainian translation: вросле волосся

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Russian term or phrase:вросшие волосы
Ukrainian translation:вросле волосся
Entered by: olenast

06:06 Mar 20, 2006
Russian to Ukrainian translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
Russian term or phrase: вросшие волосы
(в инструкции к эпилятору предупреждается о возможности вросших волос после эпиляции)
olenast
Canada
вросле волосся
Explanation:
у словарі за ред. В.В. Жайворонка "вросший" - "урослий"

Велика ймовірність таких ускладнень Як вросле волосся та запалення фолікулів, особливо в паховій зоні. Можливість інфікування, оскільки трапляються випадки, ...
www.tobi.com.ua/index.php?p=catalogue&parent=32 - 25k
Selected response from:

Oksana Kornitskaja
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4вросле волосся
Oksana Kornitskaja
4вростання волосся (волосків)
Jarema


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вростання волосся (волосків)


Explanation:
Я б так написав.

І ще - після епіляції волосся має схильність до вростання під шкіру, тому що воно вже не таке сильне, як колись і не може пробитися крізь шкіру, на ...
www.cosmopolitan.com.ua/forum/index.php?s=09fabb4ace7432487... .. (116 КБ)



Jarema
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
вросле волосся


Explanation:
у словарі за ред. В.В. Жайворонка "вросший" - "урослий"

Велика ймовірність таких ускладнень Як вросле волосся та запалення фолікулів, особливо в паховій зоні. Можливість інфікування, оскільки трапляються випадки, ...
www.tobi.com.ua/index.php?p=catalogue&parent=32 - 25k

Oksana Kornitskaja
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Grading comment
Спасибо!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vassyl Trylis: врослий = урослий, різниця тільки від фонетичного контексту (після голосної - в, приголосної - у).
26 mins

agree  Kirill Semenov
2 hrs

agree  Ludwig Chekhovtsov: Див. Рос.-укр. словник наукової термінології НАН України, с. 106
6 hrs

agree  Vladimir Dubisskiy
12 hrs